Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 4 juli 2008

Vi väntar bebis den 27/11..

..berättade de på UL igår.
Vi hade en läkare som tränade sig på UL (kul för oss)och vi fick se vårt pyre i alla möjliga vinklar:-)

Dock så korsade den benen så jag tror på att det är en "fin"flicka och inte som sin storebror som visade upp hela sin härlighet när vi gjorde UL med honom..

Jag slipper kejsarsnitt då man kan hjälpa mig vid krystningsskedet som skulle kunna innebära risk för mig..skönt..då jag inte gillat tanken på op i onödan...

Jag grät som lille skutt efter beskedet att bebisen såg stark och frisk ut-så härligt att slippa den ångesten som det inneburit under hela denna tid..

Idag firar vi med pizza sänt från kära mamma i Skåne (inte pizzan men bidraget:-)).

Vi har superväder och lille sonen och systrarna har sprungit i vattenspridaren...

Ha det gott!

Inga kommentarer: