Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 2 juni 2008

1 vart 10 år..

dvs man ser en cysta som jag har en gång vart 10:e år-härligt att vara unik-NOT!!!

Läkaren från medicin var ner och de har ej hört något från Umeå nu på fm-de ringer och jagar dem så de inte vill att något ska utvecklas akut här i Ösd...givetvis kn de lösa det genom att göra en trycklösande op men detta vill de undvika..

När vi pratat så tycker jag själv att shunt låter som det bästa alt för min del-dvs en "ventil" som man lägger från hjärnan ner i magen? och det är inget mna märker av och kan ha under flera år. En rutinop-dvs även nyfödda som föds med vattenskalle får dessa inop.
Jag vill inte vara försökskanin om de vill plocka ut cystan för deras eget nöje att studera den närmre-jag kan donera den isåfall när jag verkligen ligger under ytan om ca 50 år:-)

Kom igen Umeå-ge mig en optid så att vi kan få lugn i själen...

Inga kommentarer: