Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 3 juni 2008

Jahapp...

..ingen op denna vecka:-(
Umeå anser att jag kan åka hem i avvaktan på op som måste göras...
Jag har rådgjort med medicinläkare och då jag inte fixade en promenad igår i BB-korridorren på ca 150 m utan hjärtklappning och svimningstendens så kommer jag ligga kvar på obs tills op blir av(jag erkänner att jag vill ej utsätta hemlige mannen med rädslan för att jag tuppar av hemma och han då ska föröska bringa ordning i det som händer och kontakten med svensk sjukvård)-jag undrade oxå hur man såg på denna cysta dvs hur det kan ha gått från "måste op NU" till att jag kan åka hem... och cystan är ej "ofarlig"men som sagt från Umeå så sa man att jag kunde åka hem (känns så olustigt då man i Ösd ser en sådan här cysta 1 ggr/10 år och hur många av dessa bärare är då gravid dessutom?)Man vet inget om hur min kropp påverkas av detta och hur fort det kan gå om cystan blir något större..För första gången i mitt liv har jag blivit sängkramare-dvs erbjudandet från igår om att säng uthyres har utgått-jag flytt int;-)

Utsätter inte mig själv, mina barn, min graviditet, man och övr familj och vänner för oron att jag dräller runt hemma som bambi på hal is-tänker knappast provocera min kropp till stordåd..Jag ska prova ett nytt betéende-bara vara och vara lat:-)
Nu får ni gärna mailbomba mig med tips på roliga saker på internet-min överlevnad i tillvaron..
Hemlige mannen och lille sonen är på väg hit.

Ta det lugnt och njut av det fina vädret..

1 kommentar:

nilla sa...

Du får inte åka hem,både för din del o familjens,nu måste ni bara få vara,jag har sagt till dig man måste stå på sig,annars blir man överkörd..Försök vila o lata dig..det behöver du..
Hörs imorgon.
Kram mamma