Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 24 juni 2008

Hemma!!

Hej!

Igår fick jag då äntligen fara hem efter nästan 5 veckor på sjukhus.
Så härligt att få öppna dörren till sitt hem och känna att man är fri att göra det man själv vill.

Jag var dock helt utschasad då dagen gick i ett, har mkt att stå i när det gäller veckan som kommer men har suveränt stöd i mina fantastiska vänner som sköter allt och bara hör av sig för att få höra om jag tycker det är ok (men jag litar fullt och fast på dem-de är superduktiga).

Jag ska nu försöka vila mig i form, är sjukskriven hela juli ut på heltid, sedan halvtid tom den 7/9.

Dagen kommer innehålla att åka till mitt fd jobb och hälsa på (och hämta lite prylar inför veckan)och ev. lite annat småfix-måsta köpa lite röda lakan till expon.

Jag mår i övrigt väldigt bra-är dock trött och kommer så vara ett bra tag framöver och det (lustiga)är att det går superbra en stund tills det kommer en känsla av att sprungit rakt in i en betongvägg och då behöver jag sova. Annars har jag inte ont någonstans-helt fantastiskt.

Ha det så bra!

3 kommentarer:

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Så otroligt skönt att höra att du mår så pass bra och att allt gått bra. Har tänkt massa på dig!
Kram från Jessica (Tjollabolla)

Anki Hu sa...

HÄRLIGT att du är hemma och att allt gått bra. Har tänkt och tänker jättemycket på dig, din familj och den lilla bebisen i magen.Har provat skicka kommentarer tidigare men den "dataskicklige" som jag är har jag inte lyckats förrän nu,hoppas jag.
MÅNGA Kramar Anki Hu

Anonym sa...

Skönt att höra att du är hemma igen. Hoppas att du piggnar på dig snabbt efter allt om hänt!