Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 28 februari 2012

Vi snörvlar vidare

Jag fick sovmorgon idag och vaknade 08.45..är dock otroligt låg, snorig och förmodligen lite febrig..barnen har repat på sig men nu torkas det snor i mängder..sonen hostar men jag tror inte vi behöver frukta vare sig bronchitis eller lunginflammation..vi har en läkartid bokad sedan länge för en kontroll av sonen efter hans pencillinkur imorgon...då får vi besked om hur det står till i lungorna.

Denna vecka blir att kurera sig-att plugga är inte att tänka på då det känns som jag har snor i hjärnan:-) På fredag får hemlige mannen vara hemma för vård av sjuka barn och jag kan genomföra jobb1+2 som planerat.
Nästa vecka blir hektisk med mycket jobb och plugg. Kommer få sitta de kommande två helgerna med mina studier då veckodagarna kommer vara fyllda av annat.

Vi går nu in i mars också och det innebär att stortjejerna snart är här-som vi längtar!

Inga kommentarer: