Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 5 februari 2012

Nedräkning

nu är det bara 2 timmar kvar av min vistelse i kalla norr. Nästa gång jag ser tjejerna är på påsklovet i Wien-vi längtar redan. Jag lyckades skicka in mitt första PM och kanske jag kan skriva sista frågan på PM 2 på tåget..har dock en förmåga att bli illamående när jag åker tåg så jag är lite skeptisk. Natten kommer spenderas på Arlanda och jag hoppas kunna sova då jag nu vet att sonen drabbats av lunginflammation och att nätterna kan bli tjorviga när jag kommer hem. Stora-L kommer få trappa upp nästa vecka då jag ligger i bakvattnet med uppgifter och vi har två seminarier..ibland skulle jag vilja hoppa av kursen och slippa pressen får den mindre bra planeringen..dock byter vi snart lärare igen och förhoppningsvis blir det bättre. Att plugga och ha 4 barn utspridda är lite magstarkt men jag hoppas snart vara ikapp.

Inga kommentarer: