Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

firar inte vi..fast å andra sidan firar vi ingenting annat heller;-) Förutom barnens födelsedagar och med mycket vilja julafton. Dagen har det varit full rulle på..seminarium i morse där dialogen blev väldigt intressant: kan en dator och en människan båda vara konventionella jag? Jag hävdar nej ( även om mina argument är tunna) men en cool tjej på kursen hävdar ja-blev otroligt rolig diskussion. Vi ligger långt efter och PM som ska in på fredag fick vi en xtra vecka på oss att skriva-det är bara det att nästa veckas PM oxå ska in..suck..får tillbringa helgen med att skriva klart för jag vill inte resta denna kurs med mig in i nästa..Jobbade 3 h idag- världens bästa jobb och uppskattningen var total från objektet och de subjekt som lånat in mig. Maken jobbar kväll idag igen ( fast jag undrar egentligen vad de sysslar med då eventet idag knappast har med hans grundsyssla att göra). Vart många sådana och jag inser att de kulturella skillnaderna är STORA.
Imorgon kommer handyman och jag hoppas han hinner klart med barnens rum...

Inga kommentarer: