Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 19 februari 2012

Freelance

Jobb nr tre startar på onsdag som det ser ut. Fortfarande timmar och ett evigt pusslande med schema men jag tror alla tre jobben har en mening-för inte en gång att de krockat och ej heller med seminarierna på universitetet. Det kan vara lite stressigt men over all är jag nöjd med fart och fläkt. Det viktigaste för mig med dessa tre totalt olika jobb är att få träffa människor och få den sociala biten. Fredagen var den roligaste på länge-min klient är en mycket rolig tjej och framstegen är fantastiska. Det jag trivs allra bäst med är att få människor att växa och våga tro på sig själv med min handledning-och det funkar varje gång vilket ger mig energi att se deras framgång.  På onsdag tar jag mig an en total nybörjare ( och det är enkelt att få framgång när man är ny-vilket gör mitt jobb ganska enkelt och roligt). Idag ska jag skriva PM när stora-L ser efter busarna i några timmar i em.

Inga kommentarer: