Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 22 februari 2012

Energikick

Ny klient för löpning-kul. Mkt motiverad men sämre med tilltron. Idag sprang hon direkt 2 km med min coachning-härligt att se hennes förtjusning över SIN egen förmåga. Målet är 5 km och hon är halvvägs;-)

Solat på balkongen, våren är här, säkert 18 grader varmt på balkongen, ska faxa papper till Sverige, har skrivångest ( nytt PM ska in men orkkkkaaaarrrr inte men måste). Imorgon seminarium och på em 3,5 jobb. Fredag lämna barnen på dagis, åka till Operan för tyskakurs och på em är det dags för jobb igen.. denna vecka har jag då haft alla tre jobben igång för första gången och jäklar, vad roligt det är. Har haft tur med trevliga klienter som ger energi och inte stjäl energi..jag är lyckligt lottad!!

2 kommentarer:

Linda asplund sa...

Hej fining. önskar du kunde coach mig nu under våren men det blir väl svårt på distans va? Jag skulle vilja orka springa tjejmilen 2013. Idag orkar jag knappt gå 5 km på en timme.

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Linda: jag har ett superprogram du kan följa..du springer 5 km på inom 12 veckor..det handlar om att skaffa en rutin och att ha en argsint österrikisk coach som gör att du är så skraj för om du inte gör dina pass;-) Skojar bara-jag coachar dig gärna..Hör av mig på fejjan..Kram