Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 3 februari 2012

Ny dag

Det blev ingen simhall igår-tvåan backade ur och då bestämde jag att jag stannar en natt till i staden..min kompis K kom med fina förslaget att ha fönstret på glänt under natten då rummet kan kännas lite instängt med stängd dörr..jag tog rådet utan att tänka igenom det;-) Är ju desperat efter att få sova..jag somnade dock vid 23 men vaknade 05 och frös, inte fick jag igen fönstret heller så det var att återvända till sängen och huttra vidare- det var ju "bara" minus 24 utomhus.Idiot säger jag till mig själv.. Mina nätter är ju en parodi..hursom, 6h sömn är bättre än natten innan men jag är trött idag (oväntat).

Idag ska jag försöka skriva klart mina PM så jag blir av med stressen. Åker med exet till huset och planerna för helgen är inga fler än att elda utav h-e då kylan ska hålla i sig.Misstänker att tjejerna och jag hamnar i en hög i soffan med näsorna i några böcker..mysigt..

Pratade med trean och fyran igår..fyran längtar efter mamma, ich liebe dich, sa hon och försökte greppa när jag ska komma hem. Sonen undrade om det var 3 månader kvar innan jag kommer hem..tid är svårt när man är liten. Härligt att få höra deras röster dock. Hemlige mannen har råkat ut för extraordinära händelser (ovanligt-not). Hans nya jobb håller honom igång..Stora L rapporterar förkylning men kämpar på..

Inga kommentarer: