Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 13 augusti 2009

Virus

Gustaf kom hem igen men med starkare feberdämpande,troligen ett litet virus..då jag är lite paranoid så hoppas jag att det inte är detta;

Symptom:
Hög feber
Huvudvärk
Muskelsmärtor
Torrhosta
Ibland diareé

SVININFLUENSA

Inkubationstid 3 dagar,sjukdomstid 7-10 dagar,feber 3-5 dagar

http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=2970&ref=main

Gustaf har dem alla..

Dessutom hittade de ett ljud på hans hjärta som ej ska vara där så nu ska vi på uppföljning-behöver inte vara något då hjärtat kan vara påverkat av infektionen..

Imorse hade han 38,4 så det är ju ok..kraxar som en kråka så ock jag,börjar oxå fåhuvudvärkoch feberkänsla..helgen lär ju bli otroligt rolig med en förälder down..kompisarna kommer hem nu oxå så deras läg är inget mer alternativ..det som inte dödar det härdar..suck..

Tittade i kalendern och det är endast SEX veckor sedan jag återvände i ett otroligt dåligt skick. Det är bättre nu men att ej hitta sin egen tid och möjlighet att långsiktigt bygga upp sin styrka tär på mig..men,det är bara att bita ihop;-)

Inga kommentarer: