Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 7 augusti 2009

Bättre och bättre dag för dag

Förutom att jag är så förbenat yrslig från och till så får jag nog säga att jag så sakteliga repar på mig.Nu gäller det att skynda långsamt för jag är skör,så skör..
Igår var jag till posten,köpte blöjor på BIPA..allt efter att ha hämtat Livia.Allt hade gått bra så förmodligen ökar vi timmarna nästa vecka.
Hon sov inte länge igår, 1 h på eftermiddagen men hon är lättroad,dvs får hon bara fara iväg inpå Gustafs rum så är hon lycklig..
Jag somnade igår ganska snabbt när vi släckt lampan vid 22 och vaknade 05.45..så bra då jag hoppade över Ataraxen..hoppas nu jag kan bibehålla sovmönstret.

I helgen blir det småfix och på måndag rullar vi till Prater om det är fint väder. Gustaf ska få åka sin första karusell:-)

Inga kommentarer: