Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 25 augusti 2009

Tystnad är oxå vänskap

Är så glad att Emma är här-lugnet själv!
Inga skrupler,allt är ärligt&rent och jag tror vi kommer ha några toppenveckor ihop.
Gustaf vaknade 04.45 och jag tog över honom till vår säng där han somnade om men inte jag..06.10 vaknade Livia och då var det dag.Gårdagens kväll blev tidig då E rest sedan tidigt på morgonen och jag är alltid helt slut kl 19..vi släckte lampan 21.20..Fast jag sov så kände jag mig ändå trött imorse. Vi packade ihop barnen och tog sedan en lång promenad till Schönbrunn. Gustaf fick springa omkring bland allt folk och var superglad och lättsam. Livia var dock ledsen på vägen hem men det löste sig oxå med mat&vila.
Har nu vilat lite och E har bättrat på solbrännan på vår balkong:-)
Programmet för veckan blir i långsamt tempo,morgondagen spenderar vi hemma på "gården" i sandlådan med fika. Torsdag besök i staden och på fredag åker vi till Syster T.Veckan innehåller temperaturer mellan 26-32 grader dock så blåser det och nätterna är kyliga-skönt!
Vi passar på att göra utflykter under fm när alla är på topp och så slappar vi resten av dagen när de små vilar och spenderar em i sandlådan.
Är så glad över att E åkt hela vägen hit och finns till för mig,att jag får uttrycka mina behov och så växelspelar vi. Inga krav utan bara att känna och vara-fantastiskt!

Inga kommentarer: