Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 3 augusti 2009

9.30

vaknade jag..Hade svårt att komma till ro på kvällen,storm,ny säng och lukt..ja,allt dessa småsaker blir stora saker men till slut somnade jag..typ 23..hade tagit min halva Atarax och vaknade 06.30 för toa men lade mig igen och vaknade som sagt 9.30:-)Minns inte när jag sov så länge..förmodligen före grav med Gustaf. Bakslaget är att jag är som en zoombie-kroppen har nu verkligen slappnat av och jag går här och kippar med ögonen..Ska dock till terapeuten idag.

Har oxå handlat mat,ringt lite samtal,vi försökte få till stånd att Gustaf kanske skulle kunna skolas in ngt tidigare på dagis och några dagar tidigare blev det-3 dagar..bättre än inget alls.
Vår varmvattenberedare gick isönder igår dvs den läcker och nu måste vi prata med vår hyresvärd..Hemlige mannen har skallebank, hade druckit 3 öl igår och detta är han ej van längre+hettan så skyll sig själv;-)

Jag kommer nu sova alla nätter själv så länge vi har lägenheten då hemlige mannen inte har några problem med att sova och "vänta" på att de ska vakna..det borde göra susen för mig med två veckors sömn..

Inga kommentarer: