Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 16 augusti 2009

10h sömn

blev det inatt..jisses..och ändå känner jag mig mer groggig än vanligt..
Vi tog ut båda barnen på en promenix till Schönbrunn igår. Maken med 30kg ryggsäck och Gustaf,jag och Livia tog en sväng inom zoo innan vi gick hem igen.

Båda barnen sov mellan 13-15 och jag vilade..gick sedan för en kaffe och återlämna nycklarna till kompisarna som nu är hemma. Vi var sedan i sandlådan där Gustaf härjade och vid 18 gjorde vi kväll..Bad,välling,natta och 19 var de båda i säng. 20 somnade jag till den film vi såg och vaknade vid 5 i morse men låg och såsade till 06.30 då Livia vaknade. Det är ohyggligt varmt igen, över 30 grader så maken och jag ligger på två madrasser i vardagsrummet med alla fönster öppna.Hela veckan ska det vara värmebölja..suck..Idag far vi till IKEA för att spana på de möbler vi valt via katalog till vårt vardagsrum.

Imorgon ska jag vila och städa upp efter sjukveckan.

På onsdag hoppas jag kunna komma iväg till city för då ska jag och syster T åka spårvagn runt i Wien.

1 kommentar:

Mina sa...

hej sis! Får bara upp att inbjudan har gått ut... *snyft* Jag tror du får bjuda in mig igen
Hoppas allt är bra! Kram