Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 20 augusti 2009

Varm,trött och yr..

Veckan har varit bra men jag fixar inte denna värme..mår fysiskt illa.Vi kommer idag ha 35 grader och det står stilla redan nu.
Är yr från och till men jag tror att det kan bero;lättare järnbrist,värmen och att min kudde är fel,kommer på mig att det gör lite ont i nacken då min kudde är hög. Jag har inte ONT någonstans så jag känner mig lite hypokondrisk..antar att jag kommer vara lite extra känslig framöver för kroppsliga "symptom" för mitt stora dilemma som jag fått handledning och stöd i är lära mig leva dvs inte ha dödsångest (förlora kontrollen är ett annat ord). Jag tycker mig ha kunnat lämna det mer och mer ju mer vardag jag får runt mig men ibland så blir jag lite lätt nervös.

Annars mår jag som sagt bra,är lättare i sinnet,full av planer och idéer.
Dagarna rullar på och om 3 dagar landar Emma här:-)Ska bli mysigt med sällskap.

Inga kommentarer: