Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 22 oktober 2010

Sushi, träning och vin..

Rörig dag på jobbet..vet inte riktigt hur jag ska få ihop det utan att jobba över..

Träning blev det, roligt var det och vilka häftiga kvinnor som tränar. Alla åldrar, former men jädrar vilken intensitet-blir superpeppad.
Gick på systemet och skulle inhandla en liten flaska vin. I kassan stirrade tjejen på mig och jag var beredd på att göra bort mig och sa; vill du se mitt leg? Ja, sade hon. Jag jublade och sade; jag är 37;-)Men, jag ska vara schysst-hade min hemstickade Åremössa på mig..om någon vill föryngra sig så hör av er så kan jag sticka en till er oxå;-)

Hämtat mitt fotspa, ätit norrlandssushi (rökt lax,ren och färskost bla), håller på att värma bär och efterrätt blir Ben&Jerrys med ett glas vin. Najs!

Blir tidig kväll då jag imorgon ska skriva högskoleprovet. Har inte förövat, vet inte vad som väntar men är det meningen så är det meningen. Orkar inte vara så ambitiös och noggrann hela tiden..

Om framtiden så är det mer än rörigt just nu. När projektet är slut så väntar omställningsgruppen. Det kan bli så att jag blir uppsagd och eg. borde jag jubla men det gör jag inte...jag har iallafall 6 månaders uppsägningstid.

Inga kommentarer: