Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 21 april 2009

Bustrolla 5 månader idag

Idag blir vår lilla L hela 5 månader. Just nu försöker hon sig på alla möjliga övningar,rullar från sida till sida via mage och rygg och det senaste är att försöka att ta sig framåt...

Inget hört ännu från Umeå. Jag har varit otroligt yrslig i veckan och huvudvärk har jag oxå men då jag kollar tillbaka i bloggen så har jag ju haft det till och från. Jag är helt knas av sömnbrist(i natt var jag uppväckt ca 7ggr då hon rör sig,gnäller,sparkar i sömnen)och natt efter natt så blir man helt mosig.

Hemlige mannen får flytta ut ur vårt sovrum, Trolla till köket och jag ska ENDAST gå upp när hon SKRIKER och inte som nu när hon bara gör läten;-)

Dessutom sover hon sin dagssömn mellan 08-10..Kul-not..Svårt för mig att kunna krypa ner och sova lite..

Nu inväntar jag resten av familjen då Gusti varit hos dagmamma och hemlige mannen på arbetet.

Inga kommentarer: