Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 1 april 2009

Drömmar

Jag drömde en dröm för några veckor sedan när mina vänner var här..

Jag drömde om Jungfru Maria, att jag var i ett kloster och hon grät och jag fick uppgiften att "släcka hennes tårar". Jag tände ett ljus och så grät hon ej mer. En munk kramade mig hårt och sade;tvivla inte, du har tron inom dig. Drömmen var så stark och jag var så lugn när jag vaknade
Jag tror på en högre makt men kan ej definiera vad det är-därutav så är jag lite förvånad över att jag drömde en dröm med religiöst inslag..

Idag fick jag dock lära mig att Jungfru Maria är de sjukas helgon, till henne ber man om tillfrisknande. Dessutom är Jungfru Maria Österikes helgon nummer ett inom den katolska tron..vad innebär detta?Vet ej..vill bara nedteckna
Jag hade ett fantastiskt samtal med en präst idag och samtalet gick från det ena till det andra och jag fick lite nytt att tänka på och en hel del som jag redan visste men som han hörde när jag pratade och gav tillbaka detta till mig..så spännande!!Vi ska mötas igen nästa vecka.

Imorgon har jag telefontid med Umeå..

Inga kommentarer: