Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 30 januari 2009

Utslagen

av en grym superförkylning..barnens baksilusker är en barnlek mot det som drabbat mig nu..hemlige mannen är "påverkad" av den men jag är som i ett vakum..mår rixdåligt och det är lite av en utmaning att vara ensam med de två små medans hemlige mannen måste jobba..men, det är bara att bita ihop och vara tacksam att helgen är i antågande..lär bli liggläge..

Annars "roar"jag mig med att kolla upp vad som gäller vid ev. uppsägning. Ekonomin är krass på jobbet och det står att läsa i tidningen att personal kommer bli varslad och då inser jag att min tjänst hänger löst..lika bra att vara förberedd och, det håller mig sysselsatt:-)

Håll tummarna att förkylningen inte är influensa, att lilla Livia slipper den och att den lämnar min kropp senast nästa vecka..

Inga kommentarer: