Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 22 januari 2009

Gäääässspppp!

Idag är jag trött...inte pga barnen men pga Hemlige Mannen.Ibland kan han bara inte sova och ligger först och vänder och vrider sig i typ en timme..sedan ska han äta, läsa, surfa you name it för att hitta en plats på sömntåget..men ,inatt var alla kupeér uppbokade så han var vaken från 03 till 07 då han släpade sig till jobbet..Hur påverkar då detta mig?Jo,att ha någon som ligger och suckar, vänder sig (kastar sig runt i sängen och inte är under 1 m lång)så vaknar ju jag oxå..när han sedan står i köket och rotar i alla skåp (vi har extremt lyhört) så blir jag klarvaken..försökte ändå slumra till och det gjorde jag i och för sig men resignerade kl 05.15 då även jag sade; god (icke) morgon.. nu bälgar jag i mig kaffe (stackars Livias mage-hon lär prutta ihjäl sig idag)men jag måste hålla mig på fötter till kl 17 då Hemlige Mannen slutar jobba..Hoppas han kan sova inatt..och jag med..Gustaf är, peppar,peppar ta i trä på gott humör och leker med sina saker och mina bunkar..Livia sover just nu och jag erkänner att jag har nedräkning tills Gustaf ska sova middag och jag hoppas att Livia oxå sover då så att även jag kan få sova någon timme..

Inga kommentarer: