Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 15 januari 2009

Sehr Schön Tag (schwe-deutsch)

Kan det blir bättre?Idag njuter jag-varför, jo pga av följande:

Livia sov från 22.30-05.45-jag känner mig utvilad.
Gustaf leker själv idag, pysslar på och kramas lite då och då.

Igår körde jag mitt första träningspass, dvs rodd, situps och armhävningar..Pulsen var hög, känslan var illamående men idag känner jag mig som pånyttfödd:-)

Njuter av kaffe och mörk choklad till fika och ute lyser solen mot vitbeklädd mark.

Vårkänslorna spirar för min underbare make.

Och-ytligast men roligast idag-det kom 4 paket med kläder till barnen levererad av min vän postis..MOLO-kläder i härliga vårfärger, roliga print och lysande neonrosa..saknar min webshop..men, vem vet, kanske jag orkar starta om men inte detta år iallafall..

När vår batteriladdare äntligen anländer till vår kamera så kommer det fler bilder i bloggen, både på vår miljö (på förfrågan) men oxå på barnen förstås..

Idag ska vi ut på utflykt när hemlige mannen kommer hem och låta Gustaf leka i snön:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har fått en liten utmärkelse :-) Kramar på er!