Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 22 augusti 2012

Tomt

Märklig känsla att komma hem och det var...tyst..stortjejerna flög hem idag och är just nu tillbaka i Ösd. Avsked gör ont, har skrivit det tidigare och skriver det igen..men, det är värt det med tanke på de fantastiska veckor vi fått ha tillsammans. Nu städas det mest akuta, rummet ställs iordning då vi imorgon kommer få backup i familjen igen. Spännande och roligt! Tyskan går vidare, idag var ingen höjdare då jag sov ännu mindre inatt än föregående..tvåan och jag fick krupp på värmen vid 23 och tog varsin liggstol på balkongen, kudde och ett lakan..jag somnade bums men det knarrade lite väl mkt när man vände sig..och det gör man ofta i en solstol;-) Hursom, 02,30 gav jag upp då jag frös!! men fann ingen ro med tanke på vad som komma skulle..dagen har släpat sig fram och jag var tvungen att powernappa ca 20 minuter i em på soffan..nu inatt ska vi båda sova på balkongen på madrass har vi fått för oss..wish us luck att det inte börjar regna under natten..fniss..

Inga kommentarer: