Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 29 augusti 2012

Fick sova

inatt. Var dock så trrööötttt imorse när det var dags att gå upp. Masa mig iväg till tyskan, fick mitt betyg för denna kurs- fyra 1:or dvs. högsta betyg. Detta visar också att min förra lärarinna ville sätta dit mig med låga betyg då jag skrev 1-2:or på alla mina test och fick betyg 3.
Jag övertalade dock min lärarinna att sänka mina betyg i skriftligt och grammatik då jag inte vill ha för höga förväntningar på mig;-) Hon tyckte jag var urbota märklig då journalisten inte gick med på något annat än 1:or  ( och då han egentligen var 3:a i skriftligt och grammatik vilket vår frispråkiga ungerska gav han svar på tal på). Kommer sakna min grupp då vi haft det fantastiskt kul då alla varit mycket frispråkiga-me like. På måndag är det dags för min sista tyskagrupp för den här gången dvs. som AMS stöttar med.

Har idag också skrivit in mig på Gym mitt i staden med namnet McFit tillsammans med E. Sänkte förmodligen medelåldern med ca 20 år men det var fräscht och lätttillgängligt. Där kommer jag trivas med att svettas.

Sonen hade fått några riktigt elaka bett i ansiktet och på kroppen igår från myggor?!Såg ut som han hade påssjuka.. Han var dock ok, det såg liiitte bättre ut imorse men är det fortfarande rött och svullet nu idag lär det blir hospitalbesök för honom. Är väldigt orolig vad som kommer hända om han blir getingstucken om han får en riktig allergisk reaktion..

Idag har vi 29 grader i solen men nätterna är riktigt ok-skönt och vädret ska vara runt 20-22 och sol i några veckor framöver-äntligen!

Inga kommentarer: