Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 26 augusti 2012

I did it

Lämnade in mitt PM idag..skrev frenetiskt med huvudvärken bultade men jag klarar inte av att ha saker hängande över mig. Vill påbörja terminen clean utan rester. Nu samlar jag kraft och behöver plugga tyska inför morgondagens prov..det får dock gå som det går då jag endast är en människa..sista betyget, dvs. nästa kurs, är det viktigaste då det är det intyget som jag behöver visa en potentiell arbetsgivare.

Lilla fyran och jag gick på en liten regnpromenad-hon fick hoppa i vattenpölarna och hålla handen. Mamma både luktar gott och är gosig ( sa hon vid ett flertal gånger). Härlig stund i nuet och skönt att rensa hjärnan.

Inatt hoppas vi på sömn-hela natten. Det kommer ta någon dag eller två innan värmen gått ner i huset men det känns ändå så mkt bättre ikväll än mot gårdagen.
Imorgon startar maken sina sista veckor ute på landet-skönt!

Inga kommentarer: