Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 27 augusti 2012

Sonen vaken igen..

Sonen väckte oss 00,30..man är lagom vimsig och efter att ha sprungit upp och stoppat om honom var jag klarvaken..suck..somnade dock om för att vakna med andan i halsen 05.30 när maken ska upp.Jag var helt slut igår så inget pluggat till tyskaprovet så jag fick spendera en kvart innan testet i trappan i väntan på att lektionen skulle börja..hade tänkt smita och skita i provet men fick klappa mig själv på axeln och tagga ner..kändes dock helt ok när jag skrev men det är förmodligen inte korrekt;-) Jag förstod dock allt som efterfrågades så det var kul.

C-kursen verkar bli ok då den har ett helt annat upplägg..nu gäller det bara att hitta på ett uppsatsämne..står just nu stilla men hoppas jag ramlar över något att undersöka närmare..

Nu är det dags att hämta upp de små på dagis och idag slipper jag laga middag-lyx;-)

Inga kommentarer: