Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 26 augusti 2012

Klister

Ytterligare en natt av dålig sömn..sonen vaknar minst 2ggr/natt och problemet är att somna om igen..vi sover dessutom med fönstren öppna och vid 04 var det dags för full storm..upp och stänga alla fönster..idag är det dock mulet, kallt och vindigt-me like. Sitter här dock med en "baksmälla" efter veckan och försöker vara kreativ så jag kan lägga sista sommarkursen bakom mig men det går TRÖGT..och imorgon har jag stort tyskaprov + att C-kursen startar..och jag hoppas innerligt att vi inte behöver författa 10-14 sidor PM varje vecka som de två tidigare kurserna inneburit..orkar verkligen inte utan skulle vilja hinna andas lite oxå..hemlige mannen och jag drömmer om några dagars semester och kanske vi lyckas förverkliga det när han nu snart avslutar sin tjänst en bit från hemmet och återvänder till Wien. Ska bli skönt att slippa bli väckt 05.30 varje dag när han går upp..

Inga kommentarer: