Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 12 december 2011

Stress

Det är många småsaker just nu och det är svårt att ta bort dem från att göra-listan. I helgen kommer mamma för att fira att vi ska döpa trean och fyran med min konfirmationspräst från byn som mamma nu bor i:-)
Jag har läsning och PM att göra och har räknat ut att jag skrivit ca 150 sidor denna termin och mer har jag kvar. Jag sänkte min ambition och skickade in idag men lyckades ändå få hem ett B-jag är nöjd och har mitt sätt att skriva och hitta essensen i religionerna jag läser. Imorgon är jag bjuden på lucia-firande och hoppas kunna gå men känner mig otroligt sliten. Nästa vecka åker stora L till Sverige och maken jobbar tom fredagkväll. Min handyman som skulle ha kommit förra veckan men som bokade om till denna vecka är nu sjuskriven..suck..trodde jag skulle få fira jul med hemmet fix och färdigt men den som väntar på något gott..har nu en handywoman som anmält sig frivilligt att komma och borra efter jul..du är så välkommen, J!!

Tiden snurrar, vädret är grau-im-grau men snart vänder det till ljusare tider igen.

Inga kommentarer: