Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 27 december 2011

Baklänges är ordet för dagen

Träffande en otroligt intressant person idag och de två timmarna flög iväg mellan ämnen som expat, Dubai, Graninge, Washington, barn, relation och religion..vi hade behövt dagar/ veckor för att hinna med allt..det kommer bli en uppföljning. Baklänges blev ordet då jag studerar ( som de flesta jag känner gjorde när de var i studentåldern) och hon skaffade barn i en ålder när andras barn flyttar hemifrån..

Sonen har fortfarande feber och så fort han börjar röra sig på barns vis blir den hög och hostan tilltar. Fyran fick följa med mig när jag hade träff och vi hade en mysig lunch ihop. Två grisar lyckades hon få med sig hem till sig och storebror ( i plysch dock-här i Österrike önskar man Gutes Rutsch (typ lycka inför nya året) med grisar). Jag är oxå förkyld, täppt näsa och nyser men inte så allvarligt..peppar,peppar..Imorgon tar maken sonen till läkaren då all medicin är slut och på em gör fyran och han en utflykt. Själv skriver jag CV för glatta livet och det är en urbota tråkig syssla då de flesta önskar olika format förstås..tar tid..

Inga kommentarer: