Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 12 maj 2012

Lördag

Svettig natt, mystiska drömmar och morgonsur..status på övriga familjemedlemmar: sonen hyper men söt då han ville visa att det växer i hans morotslåda-så stolt! Dottern-tjatterfia och tetas med sin bror. Hemlige mannen gav frun sovmorgon men ett är säkert-jag sov för länge (aldrig nöjd). Han och dottern for iväg till staden för inköp av sommarskor till maken själv. Nu är det lugn i några minuter då sonen får kika på Batman för barn-uppslukad är han..i eftermiddag blir det aktivitet med svenska kyrkan då vi ska träffas på en Heurigen, gå genom vingården och äta tillsammans. Alltid roligt att träffa svenskar och utöka bekantskapskretsen. Imorgon blir det brunch på tumanhand för mig och maken då vi "firar" våra födelsedagar ihop..är som sagt inga firare men nästa år fyller jag jämnt och får fundera hur jag ska göra..när jag fyllde 30 hade jag en större fest för att fira födelsedag och säga hejdå innan jag åkte till Afghanistan...Veckorna går sjukt snabbt iallafall..

Inga kommentarer: