Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 20 maj 2012

Äntligen

har jag skickat in min uppsats, slutversionen. Fick bra hjälp av Stora-L som granskade språk och om hon tyckte den hänge ihop..jag fick godkänt;-) Helgen har som sagt gått åt till att plugga och idag får jag starta om med sista delkursen då jag äntligen fått mina böcker..nästa vecka är det tyska mån-fredag..Jag kan inte springa då jag fortfarande har ont i foten men hoppas att den är bättre på onsdag då jag har min klient. Annars får jag nog gå iväg till läkare..har en "bula" under foten som jag fick när jag trampade på lego för ca 10 år sedan och ibland gör den ont och ibland inte..nu har den gjort superont så jag misstänker att de kanske måste "tömma" den på vad som finns inuti..

Idag ska jag oxå gosa med barnen och vi planerar för en innedag då de varit på utflykt tre dagar på raken med Stora-L.

Inga kommentarer: