Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 8 maj 2012

Chockstart

efter sköna helgen!

Nu är jag igång med B1(1) och jag förstår varför det heter intensivtyska..det bränner intensivt i hjärnspåren..och hemläxa varje dag, skrivuppgift..om maken gör dem? Njaee, då finns det ingen mening med att jag går och LÄR mig tyska..dessutom har han haft fel i de övningar där jag varit osäker..allt "bara är så", säger han..mkt till hjälp? Nope!

Uppsatsen ligger på mig och jag har nu fått tillbaka mitt utkast med kloka synpunkter..jisses, vad det är lätt att dra iväg från kärnan..som tur är har jag fått en bra kontakt som försett mig med riktat mtrl mot kärnfrågan. Nästa helg stänger jag in mig och skriver klart så får det gå som det går- jag är bara en människa och målet är att bli godkänd!Får påminna mig själv mest hela tiden!

Inga kommentarer: