Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 10 maj 2012

Ny dag

Gårdagen blev Alvedon och sömn en timme OCH ingen tyska..hade kunnat släpa mig dit men jag är för gammal nu för att utsätta mig för min tjurskallighet;-) Nytt beteende- men ack så bra! Jag fick mina läxor på mailen och satt skrev würde/wäre/hätte- satser igårkväll med hemlige mannen-vi skrattade så tårarna rann. De tre orden ingår i tänk som man vill/inte har gjort eller önskningar man har, så temat var roligare än roligast!!Undrar vad min lärare kommer säga när hon ska rätta dem idag.. Inatt sov jag för första gången på några dagar riktigt bra och idag är huvudvärken borta. Nu laddar jag för helghandling, därefter skriva rent mina uppgifter, tvätta och sedan till staden och sista svenska-passet innan jag går till veckans sista tyskapass. Nästa vecka kortvecka men då stänger jag in mig och slutför uppsatsen innan det är dags att skriva sista delkursen på B-kursen..

Inga kommentarer: