Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 1 maj 2012

"Turistmage"

Idag har maken och jag turats om vita stolen..vi vet inte om det är värmen eller salladen ( dock hemmagjord) som vi åt igår som slagit ut oss idag..lägg på 30 grader varmt och ja, vi liiiddddeeerrr..Jg tvingade mig dock till att skriva och nu saknar jag bara ca 2 sidor innan mitt arbete är klart innan det är korrektur och referenskoll som ska göras. SKÖNT!! Hoppas kunna få andas mellan varven..Jag brukar surfa runt på olika jobbsidor för att hitta en inriktning jag vill styra emot och idag såg jag annonsen med stort A-nu kommer jag inte söka men om ett år är jag beredd att göra det på ett liknande jobb. Jag har filat på vad jag behöver komplettera med så i höst kommer jag läsa 7,5 poäng i främmande språk ( det är ett väldigt främmande språk då man behöver sticka ut från mängden men även för att det alltid fascinerat mig) utöver min kandidatkurs. Ser jag framemot!Nu återgå till att svettas..

Inga kommentarer: