Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 14 mars 2012

Snurrar

fort just nu. Imorse vaknade dottern och var sjuk, förkylning och hosta. Stora-L får verkligen kompensation för sin ledighet;-) Igår gick jag 15000 steg igen och tacken för mer motion är att jag gått upp ca 2 kg senaste veckan..inser att jag måste börja mäta mått för snart är jag uppe på all time high..Idag startar jag mitt jobb vid 12.30 och avslutar vid 16.30 (hoppas jag). Igår blev det 8.30 till 17.30. Jag inser också att snart är jag framme vid min examen..om några dagar är det dags att söka min C-kurs och frågan är sedan åt vilket håll jag ska gå..ska jag fortsätta mot magister ( och master via Wiens universitet som jobbar med det huvudområde som jag är intresserad av) eller ska jag försöka få ett vanlig jobb och plugga halvfart vid sidan om? Jag får klura vidare..jag inser dock att bara jag får röra på mig och träffa lite folk så mår jag superbra. Jag ser inget självändamål i att jobba heltid utan 20h/vecka skulle passa mig bra med tanke på min man och kulturkrocken..Nu ska jag fotografera min kartong med sommarkläder som min kära mamma ska posta åt mig i Sverige.

Inga kommentarer: