Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 22 mars 2012

Det är inte målet utan resan dit

Idag kunde jag prata i ca 15 min med kära S i Australien innan Skype kastade ut mig..vi hann ju bara börja och men vad mysigt att få kontakt. Fick en del tips från coachen (stort tack). Annars har jag haft seminarium, fått tillbaka ett PM- resultat A och läst in litteraturen för nästa PM som jag hoppas kunna skriva imorgon då båda kidsen ska på dagis. För sonen är det en stor dag imorgon-han ska på simkurs med dagis. De åker 08 och är borta i 4 timmar. Vi håller tummarna att han gillar det för skridskoåkning gick inte alls då han ramlade och slog rumpan;-) I vattnet kan det inte göra ont iallafall;-) Nu sitter de som två små ljus och inte ett bråk i sikte. Hemlige mannen har "övning" dvs sen kväll och övernattning. Som fd militär vet jag vad det innebär;-) Sk abli skönt att få en "egen" kväll i kväll..ska bara se slask på datorn tills jag somnar..

Inga kommentarer: