Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 10 mars 2012

Sjuka..igen..

Gustaf har nu haft hög feber i två dagar så i skrivande stund är maken med honom på sjukhuset..sonen klagade att det gjorde ont i ett öra..Gustaf var HELA FYRA dagar på dagis innan han blev sjuk igen..hans immunförsvar är ju sämre är än en 1-åring som precis börjat dagis..Vi har två sämre nätter bakom oss då sonen vaknat ett flertal gånger förstås och humörmässigt är det svajjigt i vårt hem..ändå är Stora-L tillbaka ( vilken tur) då vi kan dela på ansvaret. Livia fick idag sina hett efterlängtade blingbling skor- blinkande prinsessor på ett par gympadojjor..har gett upp tanken om bättre skor för mina små juveler då jag gråtit blod över förstörda dyrare märkesskor efter någon veckas användning. Nu kan hon få ca 3 par nya skor för ett par skor av bättre kvalite. Idag skulle jag plugga men någon har hällt två ton grus i mina ögon och kurslitteratur har den förmågan att jag gärna slumrar till..nytt försök imorgon..

Inga kommentarer: