Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 15 mars 2012

Blåsor, solbränd och full av iakttagelser

Lång dag igår..sonen tillbaka på dagis men dottern hemma. Jerusalem och Palestina, Turkiet och Österrikare. Idag är det förmodligen sista dagen på ett av mina tillfälliga jobb..mina fötter tackar mig ( och plånboken) har hittat alla affärer när jag traskat runt i Wien. Solen har äntligen kommit fram och igår blev jag röd på näsan. Idag är det utlovat 17 grader, najs-ÄNTLIGEN! Jag jobbar två jobb idag och byter vid 14 mellan dem. Sonen levereras av mig och det är en mysig stund att det är bara han och jag som åker. Får påminna mig om att vi ska dela dem då och då för det är lätt att ta dem tillsammans hela tiden. Jo just det, hade fått ett brev från Försäkringskassan igår-de har beslutat att betala ut min VAB jag gjorde i januari 2011-dock bara garantidagar men de har hållit summan inne i mer än ett år;-)

Inga kommentarer: