Minuterna känns som timmar!!
Gick en lång promenad runt berget med K-skönt att komma ut i kylan (och ja, det snöade idag). I helgen lovar de 20 grader..tvära kast..
Imorgon är som sagt en spännande dag..känns lite oroligt då jag aldrig gjort något liknande men vem kommer ihåg en fegis?!
AI förklarar ”Stochastic terrorism”
-
Stochastic terrorism (på svenska ibland översatt till stokastisk terrorism)
är ett begrepp som beskriver hur … Fortsätt att läsaAI förklarar
”Stochastic ...
17 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar