Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 21 maj 2011

Lördag

Hade två suveräna föredrag veckan som gick-fick bra kontakt med åhörarna och rörde om lite. Inser att jag stortrivs med att föreläsa-har flow (handlar dessutom en av mina kursböcker om för sommarkurserna som jag börjat läsa).

Idag har jag mest vilat.Kroppen har kännts trött efter två gympass dagarna efter varandra. Imorgon blir det lite jogging hoppas jag.
Lade ut en del saker på blocket ikväll-efter 30 minuter ringde det och min matta var såld till vrakpris. Nästa vecka är maj sedan är vi i juni och då är det inte många veckor kvar..

Fixade nytt pass idag-ser verkligen ut som en förbrytare:-) Hämtas nästa vecka.
Tror nu att det mesta är gjort på min lista. Har sju flyttkartonger som ska skickas..har rensat och kastat.

Inga kommentarer: