Idag fick jag veta att det är skolavslutning för tvåan..18.30 på torsdag nästa vecka.
09.00 är det ettans skolavslutning dagen efter. Jag blir tokig på maj/juni och sena propåer från skolan. Exet är mer eller mindre ensamstående, arbetar heltid och har begränsat med semester. Jag lever på minuter för att få ihop min arbetstid innan jag lämnar Sverige. De som blir besvikna på att föräldrar inte kan närvara på alla lustigheter som skolan hittar på är---barnen.
Nu får jag fundera ut en lösning..vill ju vara med..
AI förklarar ”Stochastic terrorism”
-
Stochastic terrorism (på svenska ibland översatt till stokastisk terrorism)
är ett begrepp som beskriver hur … Fortsätt att läsaAI förklarar
”Stochastic ...
18 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar