Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 26 maj 2011

Inre stress?

Ja, kanske..fick gå hem från jobbet i onsdags..huttrade och frös..hade lite feber på kvällen och stannade hemma igår. Sov och lapade lite sol på utplatsen. Tror det är en reaktion på det som skall hända. Även om jag tycker jag har koll på läget så är det många spöken från det förflutna som visar sitt fula tryne för framtiden. Men, nu är förutsättningarna annorlunda. Jag är inte där jag var för ca 2,5 år sedan. Mycket har plåstrats om och jobbats med. Vissa sår kommer alltid finnas men det gör mig starkare att vara medveten om dem.

Det kommer bli lite fix framöver med huset-målning ska genomföras. Kan bli skönt med praktiskt arbete då jag förgås av att sitta 8h per dag. Min kropp mår inte bra det är ett som är säkert.

Inga kommentarer: