Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 28 november 2010

Vatten

Det är en märklig känsla att behöva koka sitt vatten. Men-jag får erkänna att jag är en vanemänniska. Imorse läste jag det senaste om vattnet samtidigt som jag i vanlig ordning tog vatten ur kranen till min d-vitamintablett:-) Kom på mig själv när det var för sent.,Ja,ja-kanske är det vattnet, kanske inte.
Jennifer och jag hade en mysig dag igår på staden. Började med frukost på Törners, årets första skinkmacka är intagen. Eftermiddagen spenderade vi sedan med att kolla några avsnitt av Bones. Jag var trött även om jag gick hem tidigt från revyn.
Idag har det varit tvättstuga och städning på programmet. Lunch intagen, tvätten nästan klar och sedan ska jag försöka få med mig dotra på en längre promenad i det otroligt vackra vädret.
Ska ta med kameran och bjuda på några bilder av Östersund i vinterskrud.

Inga kommentarer: