Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 19 november 2010

Ibland tvivlar man men då kommer

inlägg som detta i ett forum som jag hängt mkt i förut men hinner inte med numera. Ett underbart gäng på internet med danskshopping som största intresse men där även det mesta om livet ventileras. Idag var det en tjej som frågade om vardagspussel och jobb, hur ska man få ihop det och jag försökte peppa utifrån hur jag ser på saker och ting (inte det rätta sättet att leva men att dela erfarenheter kan bli till stöd).
Då svarade en annan tjej som jag träffat IRL (himmifrån Skåne)och lade oxå till följande:

MAUGU: Jag beundrar dej stakt! Du är en kvinna jag ser upp till! Fylld med energi och kämparglöd utan dess like! Du har stött på inte bara en, två eller tre motgångar men du ger verkligen adrig upp, i varje motgång ser du något positivt som driver dej vidare. DU ÄR FANTASTISK!!!! Å du, sååå stor Livia blivit!

Det gjorde min kväll!! Jag vet att du hänger i bloggen då och då oxå så här kommer en stor kram;-)

Inga kommentarer: