Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 11 november 2009

DAG 8-Svinigt värrre:-)

Sov ngt bättre inatt,halv Atarax och 3/4 Trittico och öronproppar..vaknade några gånger efter 3 men somnade om igen av mig själv-stor framgång.
Rastlös på morgonen men inte lika tufft som förra veckan.
Pratade med min doktor,dosjustering senare i veckan och ev.kvarstanna i 2 veckor till för att undvika kollaps när jag kommer hem dvs stabilisera mig och förhoppningsvis att jag kan sova innan jag åker hem en hel natt.
Inte några "tuffa tankar"-skönt!!Får nu oxå permissioner dvs kan lämna sjukhuset mellan 14-18 varje dag så om någon av er österrikare vill fika ute på stan eller göra något-hör av er:-)
Shoppade lite pysselgrejjor och Michael Bublé skiva-jisses, jag LEVER och är lite ytlig..

Oxå denna svininfluensa..vi har resonerat fram och tillbaka och då jag är en stor fan av konspirationsteorier såhar jag inte riktigt vetat hur vi ska göra..Idag tog jag dock min första spruta av två..nästa om 3 veckor..dock så ändrade vi oss om barnen när vi pratat med min granne E vars bästa vän jobbar på en barnmott..vi avråddes att inte ta vaccin för de små..Här på avd finns det en annan 4-barns mamma och hon ha rinte vaccinerat något av sina barn alls-dvs inte följt det rekommenderade programmet utan bara gett dem "tefanus" vid 5 år och "mumps" vid 10. Annars får de bara homeopatisk medicin,inget febernedsättande och de är typ förkylda en ggr/år..starkt (eller korkat?)att gå emot strömmen?Finns många synpunkter på detta laddade ämne..

Inga kommentarer: