Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 4 november 2009

Allt väl sa här langt

Bloggar fran hospitalet-superbra och proffessionellt sa detta kommer säkert fa mig pa fötter igen..sofar so softar jag mest,laser och sover..vilket jag behöver..har fatt en dundermedicin till natten sa jag somnar om trots uppvaknaden pga snarkande sänggranne;-)Att äta är stora överraskningen da jag fick fylla i mina val för mat för nagon vecka framöver..och,jag vet ej vad de olika österrrike matalt betyder men sparar de mest roliga namnen och varje lunch/middag är en stor överraskning när man lyfter pa locket..gott är det iallafall,inte som den svenska sjukhusmat jag provat.Jag far prata massor av tyska och se där, det gar ju faktiskt ganska bra..min säng granne rättar mig och stöttar med ord som kan behövas uttryckas.
Lanar just nu dator da jag ej tog med mig min hit..Vet ej hur länge jag ska stanna här da de ej sätter diagnos förräns jag sovit nagra natter och man kan reda ut vad som är hönan resp ägget:-)
Här pa avd sa finns det tre mammor till med burnout men de har sina bebisar med sig..det hade jag inte ens funderat pa för hur skulle jag kunna sova ikapp da Livia vaknar ofta numera?Det skulle vara enormt stressande men detta verkar funka för dessa mammor..superbra att alt finns när det behövs.

Manga starka öden och det gör att jag far nagot annat att tänka pa..

Inga kommentarer: