Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 20 juni 2014

Midsommarafton

är det idag. Men inte hos oss då detta inträffar på söndag i svenska kyrkans försorg. Jag tar med mig dottern och maken anordnar Star Wars-kalas för sonen. De ska ha Jedi-skola, ljussvärd och disco. Sonen är i sitt esse.

Veckan for snabbt förbi men jag dras med en förkylning som inte riktigt bryter ut i sin fulla omfattning- skaver & irriterar gör den ialllafall. Jobbdag för mig idag och kidsen kom med till kontoret. De skötte sig exemplariskt ( kanske oxå för att muta utdelades om de lyckades vara tysta och inte bråka). Det var mer än lugnt i datorn och efter ca 3 timmar kastade jag in handduken och begav mig till shoppingcentret för lunch och inväntad make. Vi hade som ambition att kolla på en ny TV men den vi sett ut var slutsåld. Jakten går vidare.

Glad Midsommar på er och te-skål med honung!

Inga kommentarer: