Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 3 juni 2009

Himma;-)

Har landat i Skåne,lugnet sänker sig..Bilder kommer så småningom när jag orkar,en oas är det iallafall.

Det var en tuff resa, jag är inte stark fysiskt..har nu sovit och sovit och är alldeles yr och har huvudvärk dagligen..förmodligen pga spänningen och adrenalinet jag burit med mig så länge nu släpper..

Nu har jag så många veckor jag behöver för att ladda kraft innan det är dags för resan till framtiden, dvs "hem" till Wien.

Tack för de mail som ni skickat till mig, det värmer i själen och jag kommer snart på benen.

Sommarkram från Skåne

3 kommentarer:

Helena sa...

trötthet tycks förfölja oss med hjärntumörer/cystor. SÅÅÅ SKÖNT i alla fall att ditt besked är så lugnt som det verkar vara. :-) Grattis...eller vad man ska säga. :-)

Hoppas du får vila massor och åter massor nu. Jag ska göra min MR i slutet av juli. Tror inte att det kommer visa så mycket, för tumören är ju malign men hittils väldigt långsamt växande. Jag hoppas den är borta för gott, men det är önsketänkande. Troligen kommer den fortsätta att poppa upp. Suck! Jaja, man klarar ALLT! Ha det jättebra! Kram!

Linda sa...

Fika nästa helg? Bor ni hos mamma eller? Orkar du får du gärna ta med dig barnen och komma ner hit en runda!
Eller så kan vi ses någonstans. Många kramar L

Anonym sa...

Vad skönt att läsa att ni har det lugnt nu. Det behöver man. Så passa på att ta in så mycket energi du bara kan för den behöver du :-) MASSA KRAMAR ULLIS