Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 13 juni 2009

Bakslag

Inte för Livia men för mig..
Idag har varit en gråtdag, det riktigt bubblar inom mig och ut måste det..så mellan snyftningarna så har jag oxå skrattat som en tok (i vår familj har vi en riktigt sjuk humor).

Jag har huvudvärk från och till men den är spänningsrelaterad för så fort jag tänker glada tankar alt tar en liten promenad så släpper det..skulle det förmodligen ej göra om det var allvarligt:-)

Jag hoppas att tiden så småningom läker mina sår och då jag är en sökare så har jag snubblat över litteratur som hjälper mig bringa ordning i mina tankar och känslor.

Att en prövning kan vara så svår men ändå så nyttig.

Hormonerna är nog oxå förmodligen i obalans, kroppen har inte riktigt fattat att mjölk skall ej produceras och det vore trevligt om röda faran kunde hitta sina cykler igen..Nu är jag PMSig, rejält..

1 kommentar:

anna-stina sa...

Ja, det är jobbigt när allt känns uppochnervänt. Jag har också haft stor nytta av att läsa. Och hoppas man kommer framåt en liten bit i taget.