Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 12 juni 2009

Sömn, allergi och förlamande trötthet

Livia gjorde det igen-somnade igår 18.30 och vaknade 07.30..hon vaknar till ca 3 ggr under natten men gnyr bara till och somnar om..Jag måste lära mig att slappna av och sova igenom..Men, jag har nu fått sova iallafall och kan börja släppa taget och skratta..förut var varje dag en kamp, nu är jag "bara trött" dvs ej utmattad..inser att det kommer att ta ett LÅÅÅNNGGGTT tag innan jag är helt ok igen och jag intalar mig att detta är ok..det har varit ett tufft år och snart är min årsdag av op här-på tisdag nästa vecka. Min moster ska då gå igenom sitt ingrepp-en cysta i ryggraden ( op 2 då hon gjorde sin första redan 1994). Detta är dock ej besläktat med min cysta i hjärnan...men väcker förstås tankar..

Allergi har jag fått oxå men vet ej mot vad, kli i ögonen, nyser som en tok och näsan antingen rinner eller är täpp-men, det är en bagatell i sammanhanget.

Idag är det student och helgen i övrigt är oskriven. På söndag så far jag och hämtar upp tjejerna mina-mys!
Hemresa är nu oxå bokad till Wien..

Inga kommentarer: